Rabobank sponsort TTV Bosman Wezep

WEZEP  26 oktober 2010 - Rabobank Noordoost-Veluwe sponsort de komende drie jaar de clubkampioenschappen van tafeltennisvereniging Bosman Wezep. De overeenkomst daartoe werd namens de bank ondertekend door Pascal Remmerts, terwijl Jan van't Hul namens de tafeltennissers zijn handtekening plaatste. De komende jaren strijden de leden van Bosman Wezep tijdens de clubkampioenschappen om de Rabo-bokaal. Deze titelstrijd vindt telkens in mei/juni plaats. De Rabobank is al sinds de oprichting van de Wezeper tafeltennisvereniging, begin jaren zeventig, als sponsor betrokken. De eerste ruim 25 jaar als hoofdsponsor en sinds de tweede helft van de negentiger jaren als subsponsor.



foto's Jenny Rotman