Clubkampioenschappen 2010
Verslag clubkampioenschappen 2010:
Het jaarlijkse clubkampioenschap van tafeltennisvereniging Bosman Wezep is gewonnen door Jeroen Rotman (18). De jonge Wezeper wist zaterdag 19 juni Herman van Ommen en Hermen van de Schootbrugge achter zich te laten die respectievelijk tweede en derde werden.
Rotman is de opvolger van meervoudig winnaar Barry Wensink die zich dit jaar niet ingeschreven had voor de titelstrijd. In totaal deden er deze keer slechts twaalf senioren mee en dat is teleurstellend. Om verschillende redenen kreeg de organisatie met afzeggingen te maken. Dit kwam onder ander door het feit dat het Nederlands Elftal moest voetballen. In het jeugdtoernooi ging de winst naar Wiebren van de Schootbrugge. In een spannende finale versloeg hij Eljakim Doorneweerd. Johan Bosman pakte het brons. Zes jeugdige tafeltennissers deden mee aan het evenement en ook dat aantal valt niet mee.
Klik hier om de fototreportage te bekijken
| Van TTV Bosman Clubkampioenschappen 19 juni 2010 |
Tweet




