Clubkampioenschappen 2009

9 Mei 2009, De dag waarop de nieuwe clubkampioenen bekent zouden worden van 2009. Het zou erg spannend worden, omdat het 1ste team dit keer bij de senioren mee deed en niemand wist hoever ze het daar zouden schoppen. Bij de jeugd betekende dit, dat het spannend zou worden wie er dit keer bij de top 3 zouden zitten. De senioren warren de dag ervoor (vrijdag s’ avonds) al begonnen en konden zo verder gaan waar ze gebleven waren. Die vrijdag avond waren er al een paar vreemde uitslagen gevallen. Dus dat maakte het extra spannend. De jeugd begon gewoon s’ ochtends en ook daar waren al snel een paar vreemde uitslagen. Zo bleef de spanning erin zitten. Bij de jeugd werd uiteindelijk Eljakim 3de en bij de senioren was Dennis Sellies 3de. Nu konden de finales gespeeld worden. Bij jeugd stonden Kevin en Wiebren in de finale en Kevin won hier krap aan in5 games . Ook Barry en Ronald maakten het spannend in de finale die in 4 games gespeeld werd. Nadat de bloemen, bekers en aandenkens waren uitgedeeld, ging iedereen snel naar huis om zich klaar te maken voor gezellige avond bij Kor thuis. De chinees was daar weer keurig geregeld door Jan Toebast en ook de ijs smaakte goed die door Bernard geregeld was. Het was een gezellige avond, waar zelfs na een lange dag tafeltennissen nog een balletje werd geslagen. Het was een gezellige dag, en het blijft 1 van de hoogtepunten van het jaar.

De foto's van clubkampioenschappen 2009