2005
Barry Wensink en Hermen van de Schootbrugge clubkampioenen 2005
Barry Wensink (31) bij de senioren en Hermen van de Schootbruge (15) bij de jeugd zijn de clubkampioenen 2005 van tafeltennisvereniging Drost Wezep. In de grote zaal van de Kamphal kwamen veertien senioren en vijftien jeugdspelers zaterdag tegen elkaar in actie. Traditiegetrouw leverde dat, onder tropische temperaturen, veel partijen op doordat per toernooi alle spelers tegen elkaar uitkomen.
V.l.n.r. Jelle Guldenaar, Hermen van de Schootbrugge en Richard Hertsenberg.
Bij de 18+ers ging de laatste wedstrijd tussen Wensink en Elbert van Boven. Inzet was plaats één en drie, doordat Emile Mensink al beslag had weten te leggen op het zilver. In vier games ging de winst naar Barry Wensink die daarmee voor de tiende keer clubkampioen werd. Vierde en vijfde werden respectievelijk Dennis Sellies en Jan Hertsenberg. Bij de junioren wist Jelle Guldenaar beslag te leggen op de tweede plaats.Teamgenoot Richard Hertsenberg werd derde, vlak voor Hans van de Schootbrugge en Jeroen Rotman.
V.l.n.r. Emile mensink, Barry Wensink en Elbert van Boven.
Tweet




