Clubkampioenschappen 2007

Richard Hertsenberg en Barry Wensink Clubkampioen

Spannende titelstrijd Drost Wezep

WEZEP- 2 juni - De clubkampioenschappen van tafeltennisvereniging Drost Wezep waren dit jaar een bijzonder spannende aangelegenheid. Bij de senioren ging de titel voor de elfde maal naar Barry Wensink, terwijl Richard Hertsenberg bij de jeugd de sterkste was.

 

In totaal waren er 25 deelnemers. Traditioneel spelen de leden per toernooi allemaal tegen elkaar. Dit leverde bij zowel de senioren als ook bij de jeugd interessante partijen op. Wensink versloeg in de eindstrijd Dennis Sellies in vier games. Bert van Weeghel wist als derde te eindigen, vlak voor Jan Wittingen. Bij de junioren eindigden achter Hertsenberg, Jeroen Rotman en Hermen van de Schootbrugge respectievelijk als tweede en derde. Na afloop werd de top 3 bij de jeugd zelfs tweemaal in de bloemetjes gezet. Ze mochten namelijk ook naar voren komen vanwege het behaalde kampioenschap in de eerste klasse.

 

 

Klik hier voor de fotoreportage

 

Dit jaar verzorgde de LOCO weer een live radioverslag van de clubkampioenschappen. Radiopresentator Gosse Meerstra interviewt hier Barry Wensink