Spring naar inhoud

Nog van alles mogelijk voor team 5

Door: André Plette
WEZEP - Team 5 speelt in een competitie waar werkelijk nog van alles mogelijk is. Het verschil tussen de koploper en nummer laatst is slechts 4 punten. De equipe van speler/coach Henk doet vooralsnog uitstekend mee met vier keer een 5-4 overwinning. Wat betekend dat team 5 lijstaanvoerder is op basis van onderling resultaat met Harderwijk.  Team 5, bestaande uit speler/coach Henk,  Gerrit-Jan, Ron, Stefan en André zal echter geen moment achterover kunnen leunen aangezien de concurrentie hevig is in deze loodzware poule. Leuk om te melden is dat naar alle waarschijnlijkheid Henk zijn rentree hoopt te maken tijdens de thuiswedstrijd tegen Heino. Henk speelt inmiddels al een tijdje geen wedstrijden op medisch advies,  zijn teamgenoten zijn dan ook erg blij en dankbaar dat Henk zijn opwachting binnenkort dus weer hoopt te maken.