Spring naar inhoud

Knappe overwinning TTV Pearle Wezep

De thuiswedstrijd tegen Amsterdam werd door de mannen van TTV Pearle Wezep heel knap met 7-6 gewonnen.

Amsterdam is ook een promovendus, dus ook een concurrent om degradatie te ontlopen.

Jeroen, Hermen, Wiebren en Johan lieten zien een zeer verdienstelijk niveau te hebben ontwikkeld en de landelijke 3e divisie nu al beter aan te kunnen dan 2 seizoenen geleden. De gebroeders van de Schootbrugge waren ieder goed voor 2 winstpartijen en samen wisten ze de beslissende dubbel ook te winnen. Jeroen en Johan wonnen ook knap ieder 1 partij. Door dit knappe resultaat hebben de wezepers aansluiting weten te vinden bij de rest en staan nu op een 5e plek op de ranglijst.

De competitie ligt nu een paar weken stil en de volgende wedstrijd zal die zijn in Hilversum. Als de equipe uit Wezep deze vorm vast weet te houden zullen ze het menig tegenstander nog erg moeilijk gaan maken en kunnen ze wellicht nog de nodige punten behalen.