Spring naar inhoud

TTV Pearle Wezep actief op Dubbel3Dultoertnooi

Door: Julian Plette
WEZEP – Namens TTV Pearle Wezep deden Jeroen, Julian, Annerieke en André mee aan dit leuk opgezette toernooi. Matthias Dul van ttv Dedemsvaart, een bekend persoon in het tafeltennis wereldje had dit evenement samen met een aantal andere mensen van ttv Dedemsvaart georganiseerd. Matthias was deze dag ook nog eens jarig, wat een mooie combinatie was, tafeltennis en een feestje. Er waren deze avond 16 dubbels, die onderverdeeld werden in 4 poules. Jeroen en Annerieke waren een team en Julian en André. Na de poulewedstrijden werden de nummers 1 bij elkaar ingedeeld, ditzelfde gebeurde met de nummers 2, 3 en 4. Beide teams van Wezep wisten in hun poule 1e te worden waardoor ze elkaar troffen in de winnaarspoule. De laatste wedstrijd speelden Jeroen en Annerieke tegen Julian en André. Plekje 2 was voor beide duo's het hoogst haalbare aangezien ze beiden reeds 1 poulewedstrijd hadden verloren van Arnoud en Peggy van ttv Heino. Uiteindelijk wisten Julian en André met 3-1 te winnen waardoor zij 2e werden, Jeroen en Annerieke werden 3e. Al met al kan er teruggekeken worden op een leuk sportief toernooi, waarbij de opbrengst van deze mooie avond geschonken werd aan Dorcas, een organisatie die zich inzet voor mensen die wel een extraatje kunnen gebruiken.