B/C licentie toernooi 2008
C-licentie toernooi 2008
Ook dit jaar waren er weer een stel leden die mee mochten doen aan het C-licentie toernooi. Met 6 jeugdleden en een stel ouders zijn we naar Nijmegen gegaan en het was een leuke geslaagde dag.








Foto's: Martin Rotman
Tekst: Kevin Hertsenberg
Tweet




