B/C licentie toernooi 2008

C-licentie toernooi 2008

Ook dit jaar waren er weer een stel leden die mee mochten doen aan het C-licentie toernooi. Met 6 jeugdleden en een stel ouders zijn we naar Nijmegen gegaan en het was een leuke geslaagde dag.

Foto's: Martin Rotman

Tekst: Kevin Hertsenberg