Nieuws
sep 17, 2018
TTV Bosman wint seizoensopener
WEZEP - TTV Bosman heeft het seizoen met een 7-3 overwinning geopend tegen De Brug uit Apeldoorn. Een ijzersterke Wiebren van de Schootbrugge zorgde voor drie punten aan de kant van de Wezepers. Jeroen Rotman en Hermen van de Schootbrugge wonnen beiden twee partijen.
Na vier gespeelde wedstrijden stond de stand op 2-2 en leek het gelijk op te gaan, maar daarna kwam Wezep op stoom en won het vijf partijen op rij. Alleen de laatste wedstrijd werd nog verloren.
Komende vrijdag speelt TTV Bosman uit tegen Swift uit Deventer, dit is tevens de laatste wedstrijd dat Wiebren deel uit maakt van de opstelling. Hij vertrekt eind deze maand naar het buitenland om vrijwilligerswerk te gaan doen. Eljakim Doorneweerd zal de rest van het seizoen zijn plaats invullen.
Eljakim komt uit de eerste klasse en zal een moeilijk seizoen krijgen, maar toch is er alle vertrouwen dat het team dit seizoen handhaaft in de hoogste regionale klasse. TTV Bosman speelt komend seizoen de thuiswedstrijden wederom op zaterdagmiddag om 14:00 in de Kamphal.
Tweet




